Inrednings-shopping
Hade föreläsning på förmiddagen och tänkte att när jag ändå var på stan så kunde jag ju göra några ärenden. Bland annat så hade jag tittat ut en rosa yogamatta på Stadium som jag tänkte vore bra att ha när man ska stretscha efter en löprunda, så man slipper få så jäkla ont i knäna av trägolvet. Så den blev det och hittade även en t-shirt och ett linne att ha när jag tränar. Rosa båda två och perfekt med 25% rabatt för medlemmar! :)

Efter det gick jag vidare till Cervera där jag hade sett en lasagneform som verkade bra (ugnsformen jag använt tidigare är snäppet för stor så det blir inte riktigt helt perfekt), så den köpte jag och sedan hittade jag en vit tulpanvas som var lite mindre än den vi har så jag tog den också.

Shoppingrundan fortsatte sedan på Åhléns där jag shoppade 6 st lila bordstabletter, två gråa prydnadskuddar till soffan och en hushållspappershållare. Kikade även in en sväng på Hemtex och köpte en grå/vit/svart-randig duk till köksbordet och sist men inte minst gick jag till en blomsteraffär och köpte en bukett tulpaner. Gula såklart eftersom påsken börjar imorrn. Har verkligen börjat gilla att shoppa inredningssaker! Fast ni kan ju tänka er hur lätt det var att släpa hem alltihopa till fots...:)

Observera att jag lyckades rätt bra med att matcha färgen på bordstabletterna med vardagsrumsmattan! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress