Skärtorsdag
Idag skulle jag ju då jobba på 632-kontoret och jag fick sms igår om att jag skulle börja kl. 9.30. Skönt med sovmorgon tänkte jag, men så blev det icke för strax före 7 ringde 633 och undrade om jag kunde jobba så då fick jag ju säga att jag redan var bokad. Några minuter senare kommer ett sms där det står att det blivit ändrade planer och att jag behövdes mest på 633 så det fick bli det istället. Lyckades få ytterligare en runda som jag aldrig kört tidigare, trots att jag jobbat där i nästan ett och ett halvt år.

Tog mig iväg till Maxi för att storhandla efter jobbet och det var ju årets misstag att göra det på skärtorsdagen i fyraruschen. Tackar gudarna för självskanning!!

Nu tänkte jag gå ner till stan och träna lite. Ska prova Bodystep som jag tror kan vara både jobbigt och roligt, bara jag inte snubblar på brädan och slår ihjäl mig. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress