Klar med dagens plugg
Känner mig rätt så nöjd med dagen även om den varit jobbig. Lyckades skriva klart rapporten om lek och lärande, så det som återstår nu är att korta ner den lite så den blir lagom lång. Det råkade bli 7 sidor istället för 5. Typiskt mig att skriva för mycket. Men det är väl bättre det än för lite kanske. Ska ändå inte lämna in den förrän om två veckor så att ta bort lite ska väl inte bli något problem. Konstigt system att ha redovisningen två veckor innan inlämningen kan man ju tycka...

Förutom pluggandet har jag tvättat två maskiner så ska strax hänga den sista och så var jag iväg och tränade core direkt efter att jag blev klar med rapporten. Kom på att jag glömt lägga in core i träningsschemat så jag bytte ut dagens attack mot core 45. Skönt för benen att vila lite efter gårdagens intervaller och fint med lite styrketräning som omväxling. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress