Jobbig natt
Styrketräning är för himla bra när man behöver få utlopp för sina aggressioner märkte jag idag. Bodypumpen gick ovanligt bra och jag har aldrig svettats så mycket under ett sådant pass någonsin, vad jag kan minnas. Delvis kanske för att det var sjukt varmt när solen lyste på fönstret, men mest för att jag tog i lite extra. Natten var nämligen den värsta på väldigt länge. Sällan jag blir så förbannad och irriterad. Det är inte okej att ringa och smsa folk med jämna mellanrum halva natten, även om det var fredag! Speciellt inte när det inte egentligen är något viktigt och man redan ringt hundra gånger tidigare på dagen. Det hjälpte ju liksom inte att jag gick upp och stängde av ljudet på Jimmys telefon heller för jag hade redan hunnit bli så sjukt irriterad så jag ändå inte kunde sova sedan!

Dags för jobb nu iallafall och sedan ska jag stressa hem och duscha och fixa mig. Kvällen bjuder på tacos, alkohol och utgång med tjejerna! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress