Functional fit
Jag är ju som sagt ledig idag och det är ju aldrig fel. Tyvärr kunde jag inte somna om när Jimmy gick till jobbet vid 8 så jag gick upp och gjorde iordning lite frukost och tittade på en film som hette "Morning Glory". Rätt bra faktiskt och en perfekt start på dagen.:)

Sedan har jag letat fram alla årets lönespecar och räknat ihop dem för att se hur mycket jag har tjänat hittills i år. Jobbigt nog så får jag ju inte överstiga mitt fribelopp på ca 63000 kr under perioden januari-juni. Jag är lite osäker på vad som händer om jag hamnar över det, men antingen blir jag väl återbetalningsskyldig eller så minskar de mitt studiebidrag nästa termin. Känns som att det räcker med restskatten jag ska betala så det är väl bäst att vara på den säkra sidan. Det får helt enkelt bli lite mindre jobb nu i maj, även om det känns lite surt och jag kommer få en sämre lön...

Dagens träningspass är också avklarat. Mötte upp Rebecka för att träna bodypump, men instruktören var bortrest så det var en annan tjej som höll ett functional fit-pass istället. Det var faktiskt första gången för min del så det var kul att testa. Väldigt likt core, fast man hade viktplattor, en pinne och en bräda för att göra det lite jobbigare. Tufft för mage och rygg men det känns i hela kroppen att det är tokbra träning! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress