Brist på motivation
Nu är jag för himla trött på att lägenheten ser ut som en byggarbetsplats. Var man än går så ligger det kartonger, påsar med grejer eller verktyg i vägen så man måste hoppa över eller gå runt. En jäkla röra är vad det är! Värsta av allt är väl att det bara är att vänja sig för det lär ju vara såhär de närmaste dagarna innan vi har tid att göra något åt det. Blä!

Jag har iallafall varit duktig och varit iväg och tränat vid lunch idag så nu kan jag tyvärr inte skjuta upp plugget längre. Börjar få lite panik över de två fältstudierna som ska redovisas på onsdag. Jobbar nämligen lördag, söndag och måndag så jag har i princip bara idag och tisdag på mig. Så går det när man är lat och skjuter upp saker och ting... Kan inte påstå att jag har speciellt mycket motivation till att ta tag i det nu egentligen heller. Men måste man så måste man.

Ungefär såhär ser vardagsrummet ut för tillfället.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress