Bamboo och bio
Igårkväll blev det lite stressigt med att hinna duscha och allt sådant där efter jobbet för kl 19 skulle vi möta upp Richard och Natalie på Rio för att hämta ut våra förbokade biobiljetter och sedan gick vi till Bamboo City och åt middag. Jag älskar verkligen deras mongolian barbeque-buffé! Perfekt att man kan blanda hur som helst med grönsaker, kött och sås så man får exakt så som man vill ha det. :)

Enda nackdelen var att man var smått proppmätt sedan när man kom till bion, men lite popcorn lyckades jag trycka i mig ändå. Det hör ju faktiskt till. Filmen, "Hunger Games", tyckte jag var helt okej. Läste boken för sådär en 3-4 år sedan och av vad jag minns så var filmen rätt så lik förutom att allt kändes lite mer överdrivet på något sätt. Svårt att förklara men boken var iallafall mycket bättre men så är det väl alltid...

Nu blir det jobb igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress