Västerås
Dagen utvecklades och blev till sist riktigt bra. Trots allt så åkte vi iväg till Västerås, dock fem timmar senare än det var tänkt. Gissa om parkeringsplatsen vid Erikslund var full! Vi snurrade runt där en bra stund innan vi hittade någon ledig plats. 

Själva köpentret var fint tycker jag, påminde lite om Marieberg i Örebro. Lite roligt att gå runt och kolla i de affärer som inte finns här i stan. Jag fick med mig två träningslinnen, en t-shirt och en stickad tröja hem.
En snabbis på Ikea hann vi också med så det blev en ställning med trådkorgar till garderoben och massa galgar. Vi skulle behöva lite andra förvaringsgrejer också så det får nog bli ett återbesök någon ledig vardag framöver, men nu finns det viktigaste iallafall. :)

Nu ska vi steka hamburgare och kolla på Transformers 3. Tokbra filmer om jag får säga vad jag tycker! Hoppas nummer tre också är bra. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress