Stora rookiesittningen
Igår hade vi som sagt den stora sittningen på Brasserie Le Grand. Helt okej kväll. Fast maten var riktigt bottenskrap. Först toast skagen som faktiskt var riktigt god, sedan två otroligt torra köttbitar med knappt någon sås och jättemjölig klyftpotatis. Till efterrätt blev det kladdkaka med knappt någon grädde alls. Ingen vidare middag. Känns inte som att man kommer gå dit och äta någon mer gång...

Lite underhållning på scenen var det också och efter maten så fick vi allihopa vandra bort till Rothoffsparken och bränna upp våra rookiesymboler, så då rök mitt vackra beiga pannband med mitt namn på.

Därefter fortsatte kvällen med vanlig nattklubb på Brasseriet. Eftersom man varit där sedan sju och inte direkt kände för att spendera alla sina pengar på sprit så var man rätt nykter framåt tolvslaget. Tillräckligt nykter för att tycka alla människor som knuffas och trampar en på tårna var sjukt irriterande iallafall. Tur för mig att jag har världens snällaste pojkvän som kom och mötte mig och tog med sköna skor till mig när jag ville därifrån. :)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress