Min födelsedag
Den här födelsedagen har verkligen varit kanonbra på alla sätt och vis. Även om jag spenderade större delen av dagen ensam med pluggande och sådant tråkigt, så vägde kvällen upp det till slut.
Vid fem kom Jimmy hem från jobbet och då kom även hans mamma förbi för att ge mig presenter. Jag fick jättefina glas som jag velat ha länge och ett vin-set, vilket passar hur bra som helst nu när jag faktiskt får gå på systemet och handla vin själv. Jättegulligt av henne, blev superglad! :)

Framåt sju kom mamma, pappa och lillebror hit med pizzor från Grappa och fransk chokladtårta som mamma hade bakat tidigare idag. Mycket mysig kväll. Jag fick så mycket fina saker av alla så jag kan knappt räkna upp dem. Bland annat en jättefin ring som jag själv varit med och provat ut, lite kökssaker, kläder, armband,klocka och pengar. Av lillebror fick jag en rosa Rubiks kub "for blondes only". Snacka om förolämpning, men roligt på samma gång. Jimmy skojade till det med ungefär en terminsförbrukning av nudlar nu när jag börjat plugga. Tur att jag gillar nudlar, frågan är ju om jag kommer göra det efter detta!? ;)

En perfekt dag och stort tack för alla fina presenter och för alla gratulationer på facebook, sms osv! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress