Lördag
Gårdagens sittning var trevlig. Vi fick kycklingspett med klyftpotatis och tzatziki, och sedan glass till efterrätt. Massa spex, utmaningar och snapsvisor (eller vad man nu kallar det när man inte dricker snapsar?) bjöds det också på. Jag tog det rätt lugnt eftersom jag skulle upp och jobba klockan 7 idag, men det var inte helt lätt när det utbringades skålar varannan minut ungefär. En cider var borta på ett litet kick. 

Jobbet idag gick sådär. Fyra timmars sömn är inget att rekommendera när man ska sitta i kassan och försöka se pigg och fräsch ut. Såklart så är det ju alltid tusen saker som ska göras och jättestressigt när man inte mår helt okej också, men när det finns saker att göra så går ju tiden snabbt så det var väl positivt tycker jag.
Efter jobbet mötte jag Jimmy vid Spicy Hot för att hämta lunch och när vi ätit så somnade vi båda två och vaknade inte förrän vid sju. Halva dagen borta men det var det värt- Tyvärr är jag fortfarande sjukt trött, men det passar perfekt eftersom det vankas film och glass nu.
Såhär brun var jag direkt efter Cypern. Nu finns knappt några märken kvar alls...
Vill tillbaka!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress