Lite shopping
En trevlig eftermiddag på Tuna Park blev det. Först gick vi runt lite själva och kikade. Jag hittade en present till lillebror som fyller på torsdag och så köpte jag en tröja och en jättemysig kort jeansväst med lurv i på H&M. Helt perfekt eftersom jag fortfarande hade kvar rabattcheckar för totalt 450 kr.
En stund senare mötte vi upp Jimmys kompisar och köpte doppresent och när vi skildes åt igen så satte vi oss på Amarant och drack islatte och åt chokladbollar. Nöjd med dagen även fast det inte blev någon träning. Det får jag ta igen nästa vecka. :)

Dags att hoppa in i duschen nu så vi hinner upp till Odlaren i tid. Lite släkt och familjevänner kommer upp för att gratta mig och lillbrorsan så det blir lite mat och tårta. Kul att träffa alla som man inte sett till på länge. :)

Dagens fynd! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress