Jet set
Åkte iväg och tränade Bodyattack mellan halv sex och halv sju. Höll på att blåsa bort när jag cyklade dit, trodde nästan jag skulle hamna i ån när jag åkte över bron. Det gjorde jag som tur var inte. Själva träningen var extra jobbig idag, de borde verkligen skaffa bättre ventilation därinne så det inte blir så kvavt...

När jag kom hem så hade Jimmy lagat köttfärsås och spagetti så det var bara att hugga in, och nu tänkte vi kolla på kvällens Idol-avsnitt och äta chokladtårta som blev kvar från igår. Mamma kan det där med fransk chokladtårta hon! :)

Förresten så gick jag in på klockaffären efter skolan för att de skulle få kapa armbandet på klockan jag fick i födelsedagspresent av Maj. En knallrosa Jet set-klocka är det. Jag gillar den skarpt. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress