Glömsk
Det gick hyffsat bra på jobbet idag. Jag fick en runda som jag kört många gånger, tyvärr en av kontorets "värsta", men ändå skönt att slippa irra runt och komma vilse. Den enda tabben jag gjorde var att gå hem med rundans nycklar+tag kvar i byxfickan. Fattar inte hur det hände för jag vet att jag tänkte att jag skulle gå och hänga in dem i nyckelskåpet innan jag gick, men tydligen fick jag annat att tänka på innan jag hann göra det.

Efter en sen lunch så pluggade jag ett par timmar innan Jimmy kom hem och vi gick ut på en powerwalk. På vägen svängde vi in vid Bring och lämnade tillbaka nyckeln och så stannade vi och köpte ett frimärke så jag kan skicka in min begäran om utdrag ur belastningsregistret till polisen. Det borde jag gjort för längesedan men jag har inte kommit ihåg det förrän nu... Bättre sent än aldrig som det heter.

Nu: Efterlyst och chokladtårta! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress