Flyttar hemifrån
Ikväll har jag gjort flyttanmälan så från och med imorgon bor jag här hos Jimmy. Det blir väl ingen större skillnad mot nu egentligen eftersom jag ändå inte sovit hemma på snart ett halvår, men nu är det officiellt. Känns himla bra! Och så slipper jag ju åka hem till Odlaren och hämta post hela tiden också. Min eftersändning börjar gälla från och med onsdag så efter det så kommer den hit.

Nu längtar jag tills vi kan åka till Ikea och shoppa massa. Det behövs nämligen lite extra förvaring för att få plats med alla mina saker, så det blir nog inte klart över en natt...

Tyvärr är hyran lite väl hög för min studentplånbok, men vi har gjort en egen liten överrenskommelse så jag tror det kommer bli superbra. Lyckligare männsika än mig får man leta efter! :)

Fått nyckel till postboxen ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress