En låda nudlar
Det här skulle egentligen vara en ledig dag då jag hade tänkt ta en lång sovmorgon, slappa lite framför tvn, plugga en himla massa och sist men inte minst träna. Alla de planerna gick åt pipsvängen när de ringde från Bring kl 07.19 och ville att jag skulle komma in och dela Gränsgatan för att någon var sjuk. Så det blev till att åka och jobba 10-14. Allt gick hur bra och smidigt som helst ända tills jag bara hade fem portar kvar för då började regnet vräka ner. Så himla typiskt!

Nu tänkte jag göra det bästa av det som är kvar av dagen. Har hunnit duscha och nu håller jag på att laga nudelsoppa med svampsmak till lunch. jag fick ju en jättekatrong med nudlar av Jimmy så nu har jag så jag klarar mig ett tag. Har för mig att han sa att det var 100 förpackningar i den där lådan, så isåfall är det "bara" 99 st kvar nu... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress