Bodypump
Jag kan meddela att det inte är alltför skönt för kroppen att träna Bodypump när man inte gjort det på ett tag. Varenda muskel värkte, vilkte är lite konstigt eftersom det inte kändes som att jag hade några överhuvudtaget med tanke på hur lite vikt jag orkade med. Men jag är ändå glad att jag gick för från och med nu så kan det ju bara bli bättre, får väl lägga på lite mera vikt för varje gång och förhoppningsvis komma tillbaks till gamla formen igen om ett par veckor.
Gillar fredagskvällarna för då känns det som att man kan äta gott senare under kvällen utan att få dåligt samvete. 

Under passet gick det upp ett ljus för mig. Ända sedan jag var första gången på en fredag så har jag irriterat mig på att jag känner igen Jims röst någonstans ifrån (Jim är killen som håller i passet), och nu när jag sitter här i soffan och kollar på Idol så kom jag på det. Pär Lernström! Han som har bland annat "chans till romans" på Mix megapol och är programledare för "Parlamentet" och "Idol". Jim låter precis som honom, på ett bra sätt alltså. :)

Efter träningen åt jag och min pojke massa tacos och nu har jag skjutsat honom till hans jobb-kickoff, så jag blir ensam ikväll. Tänkte kolla klart på Idol och sedan mysa ner mig under en filt och se på någon bra rulle. Jag tror jag kan behöva lite avkoppling faktiskt. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress