Vintertid
Gissa om det var vältajmat att man skulle vrida tillbaka klockan en timme inatt och jag skulle börja jobba kl 7 idag. En hel timmes extra sömn! Fast i och för sig så blev det nog inte det eftersom jag tänkte igårkväll att jag kunde vara uppe längre när klockan ändå skulle ställas om. Jaja, klockan tio över sex åkte jag iallafall hemifrån imorse för att hinna upp till Odlaren och mata och släppa ut katten och sedan vara på jobbet senast kvart i sju. Jag hann precis i tid. :) 

Det tråkigaste med vintertiden är ju att det blir mörkt så tidigt på eftermiddagen. Mörkt när man går till skolan/jobbet på morgonen och mörkt när man ska hem igen.
Jag och Jimmy ska passa på att ta en liten promenix nu innan det blir kolsvart. Sedan blir det tacos!! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress