Rosa bandet
Dagen har varit rätt seg, mest för att vi hade grupparbete på förmiddagen vilket inte var någon höjdare eftersom vi var klara efter bara en timme och sedan hade tre timmar kvar tills eftermiddagens föreläsning skulle börja. Känns väl smartare att lägga grupparbete på eftermiddagen så man bara kan gå hem om man blir färdig snabbt.
Man kan ju minst sagt säga att vi fick lång lunch iallafall. Jag mötte upp Jimmy på stan och så gick vi och åt nachotallrik på Wayne's. Trevligt att äta lunch ihop för en gångs skull. :) 
Vi hann gå en kortis på stan också så jag köpte en jätteskön jacka, precis en sådan jag velat ha länge men aldrig hittat en som inte är stickig. Det kanske är jag som är känslig men jag klarar verkligen inte av material som sticks och kliar, speciellt inte i halsen och nacken. Usch!

Dagens goda gärning gjorde jag genom att köpa ett Rosa bandet-skal till min telefon. 179 kr kostar det och 80 kr går då till Rosa bandets bröstcancer-forskning. Känns bra att ha bidragit lite till något bra, och dessutom var skalet lite roligt och annorlunda. Finns på The Phone House! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress