Onepiece-mys!
Jobbet gick snabbt och smärtfritt, förutom att jag fick skäll av en gubbe för att vi hade slut på stekfläsk. Ser jag ut att vara beställningsansvarig kanske? Knappast. Sedan när jag satt i kassan kom en unge och skulle köpa cigaretter och eftersom han såg ut att vara ungefär 14 år så frågade jag efter legitimation. Då suckar människan högt, himlar med ögonen och plockar fram sitt ID-kort ur fickan. 1993-05-02 var han född. Behöver man bli så irriterad över att någon gör en ID-koll när man i princip nyss fyllt? Jobbig kille.

Annars flöt allt på bra och jag blev hämtad av Jimmy när jag slutade och så åkte vi och handlade lite inför den kommande veckan. Just nu ligger vi i soffan och slöar iklädda onepiece medan vi väntar på att lasagnen i ugnen ska bli färdig. Jag är superhungrig! Mys till någon bra film får avsluta denna vecka. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress