Måndag 31/10
Dagen har bestått av sovmorgon, ett par avsnitt "Gossip girl" till frukost och sedan gjorde jag mig redo för att möta upp Rebecka på stan. Det slutade med att även Marcus och Ronja kom dit och så åt vi lunch på Ming Palace. Alldeles för länge sedan vi sågs allihopa så det var mycket trevligt. När Ronja sedan skulle till optikern så började jag och Rebecka att leta igenom stan för att hitta outfits inför halloweenhelgen. Det är väldigt synd att det inte finns någon butik för sådant, och att man alltid är så sent ute så allt bra är slut. Men vi har en idé nu iallafall så det blir nog bra när det blir klart. Jag beställde precis lite grejer till mig, Jimmy och Ronja så nu håller vi tummarna för att de kommer innan lördag. :)

Halloween 2010
Amanda

Allihopa... HOST!!!!!

Sara

Alla som finns i landet iallafall ;) snart är ju du också här! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress