Lördagsutflykt
Lika bra att passa på att göra något kul när både jag och Jimmy är lediga samtidigt, så idag plockade vi upp varsin cheese på Max och åt i bilen på väg till Vingåker. Efter några timmar på Factory Outlet, Scorette outlet och någon mer outlet som jag inte minns vad den hette så kom jag därifrån med tre par skor och ett träningslinne. Ett par av skorna blir till att ha på jobbet när jag ska springa i trappor och de andra två är höst/vårskor som jag tror jag kommer använda mycket. Väldigt fina! Tänkte faktiskt inviga de ena imorrn när jag ska till huvudstaden med mamma.

På hemvägen stannade vi även till i Odlaren och hämtade mina vinterkläder, skor, dvdfilmer, köksgrejer och tv. När vi kom hem stod Jimmys mamma och Niklas och väntade så vi ska bjuda dem på lite kaffe medan vi själva äter vitlökskroketter, grillad kyckling och sweet chilisås á la Amanda. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress