Kanelbullens dag
Tack och lov så fick vi sluta skolan tidigare eftersom det bara var kursintroduktion som gick rätt så snabbt. Den nya kursen heter "Läroplansteori och allmändidaktik" och verkar i princip vara en fortsättning på den förra. Det som är lite roligt med den här är dock att vi kommer ha en fältstudie då vi ska ut till våra förskolor och observera och dokumentera, och det läskiga är att det är en riktig salstentamen i slutet av kursen. Det som var så skönt med hemtenta. Hoppas det blir bra iallafall.

Det enda jag ser på facebook just nu är folk som äter kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag idag. Jag vill okså ha! Men det finns inte direkt någon tid att hinna baka så jag får klara mig utan. Tänkte åka och träna om en timme så jag blir av med lite överskottsenergi. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress