Fredag
Duschade nyss så jag ska vara lite fräsch på jobb kick-offen ikväll. Som jag för övrigt inte ens skulle gå på, för jag trodde bara det var för de som är fast anställda och att vi timmisar inte fick komma. Men en av coacherna ringde nu på eftermiddagen och frågade om mitt nyckelnummer och sa samtidigt att jag var välkommen om jag ville. Bra att man får informationen i förväg. Men det kan väl vara trevligt att gå på så jag tänkte gå dit och äta iallafall och sedan får jag väl se hur länge jag stannar. 
Det dumma är att jag slängde in nästan alla mina jeans och mina svarta finbyxor i tvätten på förmiddagen och chansen att de hinner torka på några timmar är ju minimal, så jag får antingen gå byxlös eller försöka hitta något annat att ha på mig. Så mycket kläder men ändå aldrig något att ha på sig... Typiskt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress