Fredag
Tro det eller ej men jag är faktiskt ledig fyra dagar i sträck nu. Fredag, lördag, söndag och måndag. Vet inte när det hände senast, men det ska bli så himla skönt!
Idag har jag mestadels spenderat dagen i soffan med bra tv, men framåt klockan fyra tyckte jag det var bäst att ta mig ur soffan innan jag växte fast. En dusch och lite städning har jag pysslat med, och nu senast har jag räknat ihop mina lönespecar från juli fram till nu. Tydligen har jag bara 3000 kr kvar upp till det belopp jag uppskattade att jag skulle tjäna under perioden juli-december när jag ansökte om CSN-bidrag. Vet inte om det betyder att jag kan bli återbetalningsskyldig även fast jag inte gått över mitt maximala fribelopp, men det är väl bäst att vara på den säkra sidan och maila CSN och fråga. Det löser sig nog. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress