Förväntan
Jag lyckades ta mig ner till Gympozz och träna Bodyattack trots att regnet öste ner och jag helst ville krypa upp i soffan med en bra film. Såhär efteråt ångrar jag mig inte ett dugg, speciellt inte med tanke på att jag är så bortskämd som har en pojkvän som kommer och hämtar mig efter träningspasset och som har fixat så maten står klar på spisen. En perfekt dag kunde visst bli mer perfekt. :)

Just nu väntar jag på att Desperate Housewives ska börja så vi kan mysa och lyxa till det med lite grapefrukt och kiwi. Jimmy tände precis lite värmeljus så nu är det höstmys på riktigt. Den här årstiden har sin charm ändå. Skönt att slappna av lite och ladda upp för morgondagen när jag ska till den förskola där jag ska ha min VFU i vinter och göra en fältstudie som vi sedan ska jobba med i studiegrupperna. Jag vet inte riktigt om jag är glad och längtar eller om jag är livrädd och tycker att det ska bli läskigt, men spännande ska det iallafall bli och jag hoppas det går bra! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress