En unge lämnar boet
Konstigaste grejen hände mig idag när jag skulle hämta paket på sveaplan. Jag blev utbjuden innan jag ens hann innanför dörrarna. Jajamänsan, sådant händer i verkligheten och inte bara på film. Uppenbarligen. Snacka om att jag blev paff, men jag fann mig rätt snabbt och tackade nej på ett vänligt sätt. Jag har ju världens underbaraste pojke redan.
När jag fått mitt paket så gick jag bakvägen ut för att slippa möta honom igen, feg som jag är. ;)

Efter den incidenten åkte jag till rekarneskolan och hämtade lillbrorsan och skjutsade hem honom eftersom jag ändå skulle hämta saker. Två stora ullared-påsar och en liten fyllde jag med kläder. Lär behövas en rensning där skulle jag tro, sådär mycket kläder verkar lite väl mycket. Tog även med mitt mysiga dubbeltäcke och sedan fick det inte plats så mycket mer i polon.
Lilla mamma började gråta medan vi försökte lista ut vilka dvd-filmer som är mina, så då började ju jag såklart också. Lite komiskt med tanke på att jag tekniskt sett inte bott hemma på ganska exakt ett halvår. Men det blir väl lite mer officiellt när ens saker försvinner därifrån... Tyckte det var gulligt iallafall. :)

Jag och mamma, studenten 2010♥
Ronja

Naaw, vad gullig :) du är ju hennes ändå dotter så är ju inte så konstigt :)<3

Sara

Ja det är sant, men lite roligt med tanke på att jag ändå inte direkt bott hemma det senaste halvåret. :) men skönt att veta att de inte glömt mig iaf :)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress