Verksamhetsförlagd utbildning
Idag är den stora dagen då min första VFU-period börjar! Fem veckor ska jag alltså vara på min fältförskola från och med nu. Det känns roligt men samtidgt läskigt när man läser igenom betygskriterierna som man ska uppnå medan man är där. Jag hoppas det går bra iallafall.
Nu på förmiddagen har vi haft introduktion i skolan och nu är jag hemma på lunch och ska strax åka iväg till förskolan. Klockan 15 ska jag sedan vidare till någonstans vid djurgården och ha informationsträff med förskolechefen och tre till i min klass. Kändes lite dumt att ha den idag när VFUn börjar, eftersom jag bara kommer kunna vara på förskolan i ca en och en halv timme innan jag måste åka. Men det är ju inte direkt mitt fel så min handledare förstår nog. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress