Torsdag 10/11
Först och främst så har jag såklart varit på praktiken idag. Än så länge har jag inte åkt på att bli sjuk, peppar peppar ta i trä. Det var en rätt skön dag med tanke på att det som mest bara var 11 barn av ca 20 på avdelningen. Ganska lugnt med andra ord. Om man kan kalla det lugnt när det är barn man pratar om.. ;)

Som vanligt var jag dödstrött när jag väl kom därifrån och höll på att somna i soffan flera gånger innan jag skulle iväg och träna. Men jag är glad att jag tog mig dit för jag hade glömt bort hur skönt det är att träna på torsdagar. Knappt något folk alls så man slipper trängas och krocka.
Belöningen för slitet blir att värma en matlåda med kycklinggryta och ris, och för att lyxa till det så lägger vi till en avokado och några coctailtomater till det. Sedan är det dags för dusch och säng för att orka med veckans sista dag bland barnen. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress