Tisdag 22/11
Måste bara säga att det känns så jäkla bra att min VFU-handledare äntligen kommit tillbaka från två veckors sjukfrånvaro så vi kan komma igång ordentligt med mina "uppgifter". Även om jag inte har konkreta grejer som ska göras utan lärandemål som ska uppfyllas så krävs det lite planering för att få dem uppfyllda. T. ex så planerade vi in att jag ska hålla i en läsvila, en samling och ett vattenexperiment de kommande veckorna. Lite smått nervöst men det blir nog bra...

Förmiddagen idag gick åt till en långpromenad till stadsbiblioteket för att låna böcker. Redan när vi bara gått några meter så kom jag underfund med varifrån värken jag haft i armar och axlar sedan i fredags kom ifrån. Nämligen från att små barn hänger i dem när man är ute och går och man bitvis får släpa dem framåt för att de går så sakta. Det känns som att varje arm blivit minst en decimeter längre.

Och vet ni vad? När vi gick genom centrum så höll de på att sätta upp julljusslingorna längs hela stan. Me like! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress