Sjuk igen?
Bara för att jag trodde att jag skulle klara mig från att bli sjuk så vaknade jag med ont i halsen och nästäppa imorse och det har suttit i hela dagen. Det värsta är att man blir lite avtrubbad och seg i hela kroppen och så ska man samtidigt ha tålamod att vara lugn och sansad när ungarna på förskolan drar i en för att man ska komma och leka, tar leksaker av varandra så någon börjar gråta eller behandlar avdelningens minsting som om hon vore en docka vilket resulterar att denne till slut blir rejält förbannad.

Det positiva med dagen har varit dels att det var rätt lugnt för många barn var sjuka. Ett tag var vi fyra vuxna och sex barn, så de skickade hem mig så jag kan göra lite "pappersarbete" istället för att sitta där och uggla.
För tillfället väntar jag på att mamma ska komma och plocka upp mig och åka till stan. Så länge värmer jag mina frusna fötter i de här coola tofflorna som jag fick låna av Jimmy. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress