Nyårsklänning
Det är ju löning för mig idag, så jag passade på att svänga förbi stan och shoppa loss litegrann. En partytopp och inte mindre än två stycken nyårsklänningar blev det. Himla skönt för det är sådant som jag annars är ute och jagar efter sista veckan, och då är ju allt bra slut.
I år ska jag antingen ha en långklänning eller en kortare modell, lite beroende på vad vi ska göra. Känns lite som att man borde bestämma det snart så allt hinner planeras klart i tid. Båda klänningarna är iallafall svarta och från H&M.
När jag ändå var i farten så passade jag på att köpa lite smycken som matchade också, så det jag behöver nu är en kuvertväska, eventuellt strumpbyxor och skor ifall jag inte redan har några som passar. Med lite lockar i håret och nyårsfint smink till så tror jag det blir tiptop. :)

Observera att min är svart, inte lila!
Ronja

Beställde den övre förra veckan i både svårt och vinröd :)

Sara

Haha ovanligt att vi köper samma ;)

Amanda

Ni två alltså...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress