Middag plus bio
Ännu en VFU-vecka är över, men jag får inte ta helg förrän imorrn eftersom jag jobbar då med... Tråkigt men sant. Fast det betyder ju inte att man inte kan ha en trevlig fredagkväll och det är precis vad jag tänkte ha. Om cirkus 40 min har Jimmy och jag ett bord på Grappa så då ska vi väl få i oss något gott. Jag sitter och funderar på om jag är sugen på kräftsallad, kräftpizza eller parmapizza. Svårt val va? Måste säga att det känns lite sisådär med sallad på en fredagkväll så det lutar nog åt någon av pizzorna. :)

Efter middagen ska vi möta upp Ronja och Marcus och gå på bio. "Breaking dawn part 1" såklart. Kan inte säga att jag har så höga förväntningar men det är ju alltid mysigt med bio.

Ett glas vin innan det är dags att gå. HUR kommer det sig att jag som tjej är klar en halvtimme innan Jimmy?? ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress