Känslan när man hittar det där som verkligen passar en...
... är helt underbar! Visserligen var jag bara där en och en halv timme men det var superkul. Jag trivs verkligen. Tyvärr är min handledare sjuk så det var en annan som tog hand om mig, men hon var också jättebra så det gjorde inte så mycket.
När hon gick på rast så satte jag mig med två barn och klistrade paljetter och glitter på papper och det slutade med att alla barn satt där och det var världens liv och glitter överallt. En härlig nysning fick jag rakt i ansiktet av en liten tjej som satt brevid mig, men det var det värt. :)

Vid halv tre åkte jag till Djurgårdens förskola för att ha möte med förskolechefen. Hon var också jättetrevlig så det känns bra. Fick sitta där i ett litet rum med tre andra från min klass och smutta på rykande hett te och lyssna när hon berättade lite om Gamla stadens förskolor. 

Efteråt skjutsade jag hem Kevin och Maria så de slapp gå i mörker och kyla och sedan åkte jag till Tuna Park för att leta regnställ. Lär behövas när vi ska vara ute och leka om dagarna. De hade väldigt bra Everest-regnställ som tål både väta och vind på Stadium så jag slog till. Det jag behöver nu är gummistövlar och eventuellt några varma vinterskor, men jag tror jag klarar mig för stunden.

Imorgon börjar jag kl 8 och ska vara där till 15. Längtar redan! :)
ronjaa

vad kul för dig att du trivs :D <3

Sara

Åh jaa det känns himla bra faktiskt! Superkul :D <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress