Hemskheter
Tentan är gjord. Det gick inte bra. 7 frågor och de två första handlade om didaktik vilket var det jag kunde sämst. Jag satt iallafall tiden ut och skrev på alla frågor men på de där två första fattade jag knappt själv vad jag skrev. Det enda som är bra är det är överstökat.

Jimmy hämtade mig efteråt och så åkte vi för att göra dagens andra hemska sak. Spruta! Det har redan gått en månad sedan jag tog den första Twinrix-sprutan så nu var det dags igen. Det var inte en människa där och det gjorde inte alls lika ont som förra gången. Dessutom så är det ett helt halvår till nästa spruta nu. :)

Efter det åkte vi och köpte mat på Max och Chopchop och när vi hade ätit så hände hemskhet nummer tre. Näsblod! Känns inte riktigt som min dag det här...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress