Fredag
Det var nästan så att jag hoppades på att Bring skulle ringa imorse så jag fick jobba en sista gång innan jag går ut på VFU nästa vecka och alltså inte kommer att kunna jobba mer där på resten av året. Men icke. Det blev en ledig dag till så jag har passat på att städa lite så vi slipper det eländet imorrn när det kommer folk hit. Det enda som är kvar nu är att dammsuga och städa lite i badrummet, men det får bli senare.

Nu ska jag duscha, hänga tvätt, åka och köpa gravljus och sedan hämta Rebecka på stan klockan 14 och skjutsa hem henne, sedan hem en snabbis innan jag ska vidare och hämta Jimmy på jobbet strax efter kl 15. Därefter ska vi hämta hans mamma och åka till kyrkogården. Hinner inte i helgen när det är alla helgona helgen så det får bli idag istället. Tänkte sätta ett ljus på mormors grav nämligen. :)

Sundbyholm sommaren 2011
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress