Breaking dawn part 1
Angående fredagskvällen så blev det ett mysigt besök på Grappa där vi åt pizza och drack goda drinkar. Razpberry martini rekommenderas starkt. Bion var mysig den med och filmen var faktiskt överraskande bra. Jag väntade mig att det skulle bli konstigt eftersom den slutar mitt i men de hade gjort det rätt bra ändå. Den får helt klart godkänt. :)

Idag är det söndag och jag är ledig, vilket jag uppskattar starkt eftersom jag från och med imorgon ska jobba 19 dagar i sträck. Grädden på moset är att jag bara får betalt för 4 av de dagarna. Fast det är väl inte riktigt sant kanske för jag får ju faktiskt studiebidraget också. Hur som helst så gör det inte så mycket för efter de 19 dagarna så är Thailand farligt nära. Jag var faktiskt inne på Triangeln idag och lämnade en lapp med vilka dagar jag ska ha semester. Fint att jag hade semesterdagar kvar så jag får lite cash i januari. ;)

Pizza på Grappa
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress