Ångest
Jag har varit ledig idag och inte direkt gjort något alls. En liten promenad hann jag med innan lunch men det är ungefär det enda.
När Jimmy kom hem så stekte vi pannkakor och nu har vi just betalat Thailandsresan som det för övrigt bara är 42 dagar kvar till! Kan väl inte säga att det kändes jättebra att betala en så pass stor summa pengar bara sådär... Men nu är det gjort och förhoppningsvis kommer vi inte att ångra oss när vi väl är där. Dessutom så har jag ju faktiskt sparat pengar för att kunna göra sådana här saker så jag förstår inte riktigt varför jag ändå har ångest? Det kommer ju att bli hur underbart som helst! :)
Amanda

Nu fick jag ångest. När du åker dit har jag en vecka kvar här...

Sara

Ja det är helt sjukt vad fort det går. När du åkte kändes det ju som att du skulle vara borta en evighet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress