Torsdag
Fy fasen vad skönt att slippa känna en stress över att vara tvungen att åka iväg sent och jobba kväll! Istället har jag bara tagit det lugnt. När jag kom tillbaka från jobbet var det människor här som höll på att fixa lite med inglasningen på uteplatsen så jag intog köket och lagade iordning en tonfiskrätt till lunch. Sedan dess har jag bara degat på soffan med datorn i knät. Jimmy gav upp jobbandet för en stund sedan och sover som en stock brevid mig i soffan.
Vi hade tänkt gå ut och gå en sväng eftersom jag inte bör träna hårt den här veckan. Det vore ju synd att svettas ut färgen i eyelinern innan det läkt,  så jag får ta det lite lugnt några dagar. Lite tråkigt för idag släpps den nya releasen på BodyAttacken... Men det är inte så mycket att göra åt saken. Det är säkert nyttigt att göra ingenting emellanåt också. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress