Tillbaka
Det kändes helt underbart att vara tillbaka på jobbet och jag kunde inte ha valt en bättre dag. Helt grymt väder!! Cyklade härifrån i jobbbyxorna och fleecetröja och var helt genomsvettig när jag kom fram även fast klockan inte ens var 10. Min vanliga tur har såklart gjort att alla XS-shorts är restade så ingen vet när de behagar dyka upp så jag hade förväntat mig att få köra halva sommaren i mörkgrå långbyxor. Inte så najs. Men som tur var fick jag låna ett par shorts av en av coacherna så idag har jag cyklat runt i Munktellsområdet i bara shorts och t-shirt. Svettades ändå floder men det kunde ju varit betydligt värre.

Efter jobbet åkte jag hit och åt resterna från gårdagens tacos och sedan dess har jag legat i en solstol på uteplatsen och stekt. Så jäkla skönt!

En såhär fin dag så känns det ju lite sådär att stänga in sig på ett gym så vi tänkte vara duktiga och gå ända till Kronskogen och springa femman där och sedan gå tillbaka. Hurtbullarna nummer 1 och 2! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress