Svullen

Gårdagskvällen gick lite sådär för att vara helt ärlig. En kund satte i sitt kort innan kvittot från föregående kund hunnit ut så då kom istället inget kvitto alls, vilket betyder att köpet inte är klart och allt hängde sig. Härligt sådär en 45 min före stängning! Så det var bara att ringa till supporten, stå i telefonkö i en evighet och sedan äntligen komma fram. Tyvärr fick vi inte så mycket hjälp.
Så jag bestämde mig för att rycka ut alla sladdar. Varenda sladdjäkel jag kunde hitta röck jag så allting slocknade och sedan var det bara att vänta på att allt skulle startas om igen. Även om det var en bra tanke så fungerade inte det heller så vi fick ringa igen efter stängning så att vi kunde få hjälp med att få ut pengarna iallafall.

Lite tidigare på kvällen var de gamla vanliga zigenarna inne och gjorde det de gör bäst. Kul kväll...

Men nu är det iallafall en ny dag och jag ska alldeles strax cykla till Bring och jobba mina 4 timmar. Jag höll på att få en chock när jag vaknade för någon timme sedan och kollade mig i spegeln i sovrummet. Ögonlocken är ungefär fyra gånger så tjocka som i vanliga fall. Värst är det på vänster öga. Typiskt bara för att jag var så nöjd med att det knappt var svullet alls förra gången. Jag har försökt badda med kallvatten men det verkar inte hjälpa så man får väl hoppas att det lägger sig under dagen.


Vilka datanördar va? ;)

Jessica

Ja. ni får sluta hålla på och nörda sådant =)

sara

ja kanske det :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress