Storhandla
Konserten i Stålfors var jättebra. Körsång, dans, solonummer och duetter. Musikaltema var det så det var en salig blandning med låtar från olika kända musikaler. Mycket bra! Det fick en att sakna den gamla goda tiden när man gick i musikklass och hade konserter titt som tätt. Men det var då det. :)

Direkt efter det åkte jag och plockade upp Jimmy så vi kunde åka till Maxi och storhandla. Det kan man lugnt säga att vi gjorde också. Klockan var 20.42 när jag hämtade honom och ca 22.30 när vi kom tillbaka. Herregud säger jag bara. Man känner sig helt slut i kroppen såhär efteråt och nu i efterhand känns det som att det var tur att vi hade listan, annars vettetusan när vi hade kommit därifrån. Frysen är nu knökfull. Jag fick plocka ut allting och försöka stuva om det så att allting skulle gå in. Kylen är rätt packade den med så nu får vi sjutton klara oss ett tag. Vill inte se en mataffär igen på minst en månad! (Antagligen kommer jag att komma på någonting som behövs redan imorrn!).

Som belöning för att vi var så duktiga och härdade ut så länge så sitter vi nu med varsin Risifrutti och ska väl snart krypa ner i sängen. Känns som att vi kommer att somna gott efter den här dagen...



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress