Söndag
Det blev en trevlig kväll igår med massa god mat, musik, lite dricka och Buzz. Lagom trött när alla gick hem och man hade varit vaken i ca 20 timmar varav 11 bestod av fullt ös på jobbet. Vaknade inte förrän 11 av att kyrkklockorna ringde. Får alltid lite dåligt samvete när jag sover bort halva dagen, men det behövdes nog efter en dag som gårdagen.

Nu har jag precis gjort mig iordning i expressfart. 9 minuter från det att jag hoppade in i duschen till att jag var påklädd och redo att lämna lägenheten. Det är svårslaget det! Lite fusk kanske eftersom jag inte får sminka mig på grund av eyelinern så det finns ju inte så mycket att göra. Men jag är ändå nöjd, måste vara personligt rekord.

Idag är det jobb 15-18 som gäller så Jimmy ska skjutsa mig till jobbet och på vägen tänkte vi stanna och äta lite Subway. Vet inte varifrån det kom men jag blev helt plöstligt jättesugen på det. Chicken Teriyaki lär det väl bli som vanligt. Och ikväll är det ingen tvekan om vad det blir för mat... Tacosöndag as usual! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress