Running
Just nu känns det lite som att jag bara skulle kunna lägga mig ner och dö. Nästan iallafall. Jag fick jobba över en timme för att de behövde hjälp så jag fick sluta två istället för ett. Så jag skyndade mig till Jimmy allt jag kunde efter det. Observera att min mage höll på att vända sig ut och in av hunger efter att inte ha ätit eller druckit någit sedan strax före åtta imorse. Istället för lunch så bestämde jag mig för att dra på mig mina nya knallrosa träningsshorts och sticka ut och spring en sväng.

Då fick jag även en chans att inviga mitt nya armband att ha mobilen i. Tyckte att det var jättebra eftersom jag aldrig har några fickor på de kläder jag springer i och det kan ju vara bra att ha mobil med sig ifall något skulle hända...

Till alla Iphone-användare kan jag varmt rekommendera appen Runkeeper som mäter allt man vill ha mätt när man springer. Jag blev superpeppad av att använda den! Var femte minut räknas time, distance och pace upp i lurarna så man vet hela tiden hur man ligger till. Jag fick en riktigt bra tid idag och det var helt och hållet tack vare den appen! :)

Men nu är jag som sagt helt slut så jag ska äta lite tonfisksallad, dricka allt vatten jag kan få i mig och sedan snabbduscha innan det är dags att åka till frissan. Stressigt stressigt! :)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress