Paket

Medan jag var ute och delade fick jag sms från posten om att mina H&M-grejer kommit, så jag svängde förbi och hämtade paketet på vägen hem från jobbet. Det innehöll: en jeanskjol, en klänning, tre linnen, en t-shirt, två tröjor till Jimmy och en bikini. Observera att det är den tredje jag köpt det här året. Känns ju som att det lär bli minst en till innan sommaren är över. Jag gillade iallafall den här jättemycket. Från början ville jag ha mönstret i en annan färg men eftersom underdelen inte fanns i min storlek och jag gillade modellen så fick jag välja ut en annan färg istället. Tyckte det blev jättebra!
Resten av kläderna jag beställde kommer inte förrän i början på juni tyvärr. Men den som väntar på något gott! ;)

Det är fortfarande ett par timmar kvar innan Jimmy slutar för dagen så jag tänkte passa på att slappa lite i solen med en kanna citronvatten och lite frukt. Vi ska nämligen springa sedan så jag kan nog behöva lite vila efter allt trappspring på jobbet.
Efter det blir det att laga mat, äta och duscha snabbt som tusan så jag hinner till konserten kl 19. :)


Gårdagens melonlyx på uteplatsen. Blir nog en favorit i repris idag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress