Ny telefon
Tog mig en liten powerwalk innan det var dags att hämta upp Jimmy från jobbet så vi kunde handla lite groggvirke inför morgondagen. För en gångs skull hade jag lite tur med vädret och hann in innan spöregnet kom.

För övrigt så har jag idag haft min Iphone i 2 veckor och 1 dag. Idag fick jag min nya som Jimmy ringt och beställt åt mig. Jag upptäckte nämligen ett lila streck som går tvärsöver skärmen i kameran. Jättekonstigt verkligen! Ganska störande att ha en linje mitt i alla bilder man tar. Så nu har jag en ny och den gamla ska skickas tillbaka. Än så länge verkar den här fungera iallafall, men man ska väl inte hoppas på för mycket...

Nu ska vi gå och hämta pizza på Grappa. Jag har konstigt nog aldrig provat deras pizzor så det ska bli spännande. :)


Najsigt med ett lila streck mitt i allt?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress