Mobilblogg
Just nu sitter jag i personalrummet på Triangeln och har precis fått i mig lite frukost. En ciabatta och en liten Proviva med smak av gul kiwi och mangostan blev det. Jag har blivit helt beroende av den på senaste tiden. Jättegod! Brukar stanna på väg hem från jobbet på vardagarna och köpa den om jag är törstig. Väldigt somrig och uppfriskande. :) Jag tänkte att när jag ändå satt här så kunde jag ju prova att blogga från mobilen. Det fungerade nämligen inte i min Androidlur. Eller så var det bara jag som inte kunde. Det är nog mest troligt med tanke på att jag behövde Jimmy för att förstå hur man skulle göra för att kunna skriva i själva inläggsrutan på den här. Tur att han är teknisk när en annan definitivt inte är det... Dock tar det sin lilla tid att skriva såhär, men tydligen är en blogg.se-app på g så då kanske det blir smidigare. Undrar hur man gör för att hoppa ner två rader... Returknappen fungerar uppenbarligen inte. Hmm... Nu plingade det iallafall i dörrklockan så jag ska väl kila och släppa in Arlakillen och ge mig in i mjölkkylen och packa upp kartonger. Hejs! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress