Massa jobb
Idag skulle jag vara ledig men sådant kan ju ändras ganska kvickt har man fått lära sig. Triangeln ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag med. Så idag blir det ett pass 16-22 för min del. Jag blev även tillfrågad häromdagen om jag kunde ta 15-22 istället för 13-18 på söndag och när jag jobbade igårkväll frågade chefen om jag kunde jobba antingen till 19 eller till 22 på fredag också. Isåfall blir det tre arbetspass på Bring och fem på Triangeln inom loppet av sex dagar. Kul liv. Måste nog försöka slingra mig ur fredagen på något bra sätt...

Jag får väl trösta mig med att jag fick vara ledig idag och få en liten sovmorgon iallafall. Det bara strömmar in människor som ska fixa saker i lägenheten. Just nu är det en lite halvskum gubbe som kollar på inglasningen av uteplatsen. Han pratar konstigt, som att han vore hög eller något...
Hoppas han sticker snart för vi tänkte gå ner till Royal Oak och äta lunch och sedan är det dags för mig att bege mig till CosmetInk för min första refill av eyelinern. Får väl erkänna att jag är lite smånervös även fast jag överlevde förra gången. Men förhoppningsvis kommer det att gå lika smidigt som sist! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress