I rymden finns inga känslor
Jag har precis kollat klart på "I rymden finns inga känslor" och jag gillade den definitivt! Faktiskt mycket bättre än jag hade förväntat mig. Den gav en liksom en liten tankeställare samtidigt som den var rolig. Förstår inte varför jag inte tagit mig för att se den förrän nu, men bättre sent än aldrig som det heter. :)

Lite stolt är jag också över att jag överhuvudtaget fick igång boxee-grejen och allt vad alla de tekniska prylarna kallas. Det är lite som en djungel av apparater och mojänger och fjärrkontroller här. Allt utom ljudet fick jag fart på men det löste sig med lite hjälp. Man är ju lite för feg för att våga klicka runt alltför mycket på egen hand. Risken att man sabbar något är väl tillräckligt stor ändå känns det som...

Lite glass med äppelpaj-smak fick jag i mig till filmen också. Nu är det väl bara att dra på nästa film och luta sig tillbaka. Okej det är väl rätt skönt att vara sjuk ibland kanske... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress