Hard work
Från början var jag bara inbokad för jobb på Bring måndag och på Triangeln lördag, så lite hade man väl räknat med en galet långtråkig vecka kanske. Men hux flux får man jobba mån-fre på Bring och sedan blir det dubbelpass på Triangeln på lördag. Självklart är det roligt att få jobba så jag är jättenöjd, och det känns ju superbra att de frågar mig så ofta när det finns massor med andra timanställda att välja mellan. Då kan man ju inte vara helt värdelös även om det kan kännas så ibland när det går långsamt och allmänt dåligt.

Tyvärr känner jag mig jäkligt slutkörd just nu och har inte direkt energi till någonting. Allergin blir bara värre och gör att jag blir trött eftersom jag inte får sova ordentligt (inte mitt stackars sovsällskap heller för den delen eftersom jag inte kan andas genom näsan och därför snarkar en massa). Två nätter i rad nu har jag blött näsblod vilket verkligen inte är normalt. Inte för mig iallafall, så självklart undrar man ju lite vad det beror på... Hoppas att det bara är alla olika nässprayer jag testat som spökar. Kortfattat så vore det helt enkelt väldigt välbehövligt att vara ledig lite och verkligen få sova ut ordentligt. Samtidigt tar det emot att tacka nej till att jobba när man har chansen så jag får väl rycka upp mig och hålla ut till söndag för då får jag iallafall vara ledig!

Tills dess får jag passa på att vila de få timmar jag kan. Som nu till exempel så tänker jag relaxa lite i soffan och fortsätta läsa boken jag är mitt uppe i på Ipaden! :)


Snyggaste Ipad-fodralet! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress